Järnrör och hundvalpar

Tredje dagen idag med tryckande huvudvärk....Fast just nu är den värre, bara för att jag fick en rejäl smäll i pannan/huvudet från ett utstickande järnrör på en torkställning tidigare idag (kommer till det senare i detta inlägg)
Så jag känner mig väl inte sådär jättepigg, men förutom det så har jag haft en bra dag.
Jag och mamma åkte på eftermiddagen till en bekant till henne som bor här i närheten och som har två stycken Chinese crested powder puff hundar (kinesisk nakenhund med päls).
Det är en sån hundras som mamma vill skaffa och vi ville därför se lite hur dom är och så.
Jättefina och goa hundar var det iaf.
Efter det så for vi en sväng till mammas vän Titti som bor i Norslund och då satt en av grannarna till henne ute på gården med en valpkul på ca 8 veckor!
Helt bedårande söta, blanding av chihuahua och någonting mer, så dom var jättesmå och goa.
Dom höll på att vänja sig lite med att vara ute och vid andra människor så det satt ett gäng människor där, för vem kan motstå sånna småttingar =)
Så idag har man fått hundkärlek så det stod härliga till...
Men det är nu järnröret kommer in i bilden, för när vi skulle gå därifrån så gick jag nämligen rakt in med huvudet i det, det stack ut en lång bit från en sån där utomhustorkställning för typ mattor och jag hade samtidigt solen i ögonen så jag såg det inte alls :(
Smällde till rejält och nu har jag alltså extra ont i huvuvdet.'
Otur man kan ha ibland.
Får hoppas att det lägger sig och inte blir värre eller så.
Nu skall jag iaf försöka ta och städa lite i min sunkiga lya för imorgon kommer pappa förbi en sväng.
Så nu skall diskberget väck!
 
Bye Bye!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0