Hund Fredag

Hej alla vänner, ovänner och alla ni andra däremellan!
 
Sitter här  med en kopp snabbnudlar med ekologisk tacokryddmix i (som jag har haft i själv i efterhand) vägrar nämligen att ha i den där medföljande kryddpåsen som följer med i paketet då den inehåller enbart crap och typ bara E-nummer och konstgjord skit hit och dit.
Längesen jag käkade nudlar för övrigt och ingenting jag gör ofta, då jag som sagt försöker undvika gluten (vetemjöl m.m) i största mån, men bland gärs det ju undantag som i detta fallet.
Men nog om nudlar och kost ;)
Idag vaknade jag som jag gjort på senaste tiden, trött.
Har gått in i en sån sämre period igen, trött och nedstämd m.m
Spelar ingen roll hur mycket jag sover, är ändå trött lixom.
Mamma drog hur som helst iaf iväg mig på en cykeltur på eftermiddagen till Rusta, Plantagen och ÖoB och jag måste säga att dagen har vekligen gått i hundens tecken på ett eller annat sätt, det mesta idag har vart förknippat med hundar på nått sett...
 
Sitter här iaf nu hursomhelst och är lite småseg, men jag och N funderar på att åka in till stan och kanske ta en öl,  så får se hur det blir med det
 
Hoppas ni får en fin Fredagskväll!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0