Torsdaguppdate

Sitter och läser lite bloggar och känner mig allmänt virrig/surrig i huvudet.
Solen lyser utanför fönstret och det är askvavt i lägenheten trotts att jag har balkongdörren öppen helt.
Men det gör inget, ganska sönt ändå och hellre varmt än kyla och regn.
Igår satt jag förövrigt upp ett myggnätsdrapperi i balkongdörren så att man slipper myggorna om kvällarna/nätterna då man också måste ha dörren öppen för att ens kunna sova i kvalmigheten.
Det blev bra, är massa fina fjärilsmönster på det också (är ju väldigt förtjust i fjärilar)
Kul, kul..
Idag fick Eddie träffa min katter för första gången en liten snabbis, dom var inte så förtjusta i det men han var väldigt nyfiken på dom.
Fast dom vänjer sig nog med varandra om de får lite tid, man får ta det i korta omgångar då o då.
Skall strax tillbaka till mamma och käka lite sen kanske det blir kvällsbad med syrran om  jag orkar.
 
Trött och lite sliten
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0