punkt punkt punkt

Mår inte speciellt bra, samma som vanligt fast värre igen.
Vet inte vad det är med mig, är ju nått som inte stämmer med min kropp och det har det inte gjort på länge.
Orkar inte skriva mer om det då det redan finns så mycket nedskrivet i tidigare inlägg och jag orkar/vill inte upprepa mig.
Jag försöker hålla benen raka och få huvudet/sinnet att hänga med så gott det går.
Och att hitta mod och kraft i mig att få igenom en ordentlig utredning av detta snart.
Att få läkarna att förstå, det är inte lätt.
 
Jag försöker tänka posetivt även fast jag är rädd och förvirrad.
Mantrat: "Jag är frisk, jag mår bra, jag är här, jag är nu" försöker jag upprepa inom mig själv ofta.
Även om det ju egentligen inte känns så, så kanske jag kan få kroppen attt tro det och vända det till just det. Det bättre och läka.
 
Hur som helst, imorgon händer det iaf någonting spännande om planerna går som planerat....
Mer säger jag inte förens morgondagen har passerat ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0