Iphone ägare =D

Jag har ju glömt att berätta att jag äntligen har fått en ny mobil!
Jag har fått ta över en Iphone 3g av Nickes mamma som köpt sig en ny.
Så nu äntligen har jag en fungerande mobil igen och en smartphone dessutom =D
Är jätteglad över det!
Måste bara fixa nytt batteri till den, då detta laddar ur sig ganska fort.
Jag har för tillfället kvar samma telefonnr, men ska inom snart framtid skaffa nytt då det ringer en massa dryga telefonförsäljare/reklamnissar hela tiden som jag inte orkar med.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0