Proosit!

Hostar lungorna ur mig och det smakar dåligt slem i munnen...
Jag har legat i sängen flera dagar med influensa, försökt att sova mig igenom det värsta.
Och jag som trodde att jag skulle slippa bli mer sjuk när jag redan vart dålig så mycket på sistone.
Men längesen jag var såhär dålig som den här gången, det är inte att leka med...
Hoppas att det håller på att bli bättre nu, känns så, men försöker ta det så lungt som möjligt iaf, för den här influensan verkar vara riktigt lömsk och jag är lite rädd att den ska slå till mig på käften om jag anstränger mig allt för myckeet ännu, men samtidigt så är jag rastlös och skulle vilja komma ut lite så...
Ska kanske försöka våga mig ut på en lite kort kvällspromenad med N sen i den isande vinterkylan.
Nu skall jag iaf hinka i mig lite te, sen får vi se ;) (hihi, rimmade juh)
 
Good Day Folk!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0