Dog i wanted a home

" There Is No Way To Peace.
Peace Is The Way"
Så står det på min affrimationslapp ifrån Yogi teet som jag dricker nu.
Gillar dessa, dom är nästan lite som fortune cookies fast det är te istället =D
 
Idag har jag börjat skriva lite "dagbok"/minnesanteckningar förhand, köpte ett trist o fult anteckningsblock på dollar store som jag tänkte försöka "klä om" och snygga till med hjälp av lite fantasi.
Får väl se hur det blir eller om det ens går, skriva i den ska jag göra hur som helst iaf....
Tror att det kan vara bra, så att jag kan titta tillbaka lite då o då eftersom jag har fått sånt kast minne och minnesstörningar, o dagarna går lätt in i varandra på nått vis känns det som.
 
God natt på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0