Nattvaka i filmens tecken

Förvakar Oscarsgalan, själva galan börjar typ 02:30 inatt.
Phu, hoppas att jag orkar hålla mig vaken...
Blir jag och coca colan inatt alltså och så ett rejält illamående på det( =S )Fast då passar ju colan bra, får hoppas att det ger sig...
Mest bara svammel live från röda mattan i Hollywood just nu tycker jag, tur Fillip o Fredrik är med i sändning från en studio i Sverige emellanåt iaf på kanal 9 =)
Årets hoast för galan är ju Seth Macfarlane (family guy skaparen) så det ser jag fram emot, kan nog bli riktigt skoj och underhållande =)
Tror att det  kommer handla mycket om filmerna Life of Pi och Silver Linings Playbook ikväll om man skall se till vilken/vilka film/er som får flest priser, men kanske inte så konstigt heller för dom båda har ju många nomineringar också....
Det återstår att se.
Återkommer igen om en stund.
 
 
Småsliten men taggad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0