Freedaag

Hungry!....Som Famine (äckelgubben i permobil/rullstolen) i serien Supernatural skulle ha uttryckt sig, ja all ni som följer den serien borde fatta vad jag menar, för alla  er andra som bara känner att dom måste veta, kolla avsnitt 14 sässong 5 i Supernatural ;)
Hungrig ja, vi skall fixa lite enchiladas om en stund! Mums! Mexikansk mat är grejor!
Fast först måste vi åka o handla.
Är sjuk och tvångskollar på klipp med Karl-Jan Granqvist bara för att jag tycker att han är vääldigt irriterande och lite smått obehaglig (förlåt Karl-Jan men jag kan inte rå för det) det blir sån där njuutångest av det hela. Usss!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0