juafton 2013

Hade en lugn, mysig och trevlig julafton tillsammans med mamma, Eddi och syrran.
Många fina klappar, god mat och skratt <3 <3 <3
Vi skulle ha skypat med pappa också, men internet funkade inte så det sket sig =( Jätte tråkigt , blev besviken då vi alla hade sett fram emot det.
Men vi skall försöka en annan dag istället.
Vi började med att käka julmiddagen och efter det Kalle Anka och kan du vissla johanna.
Sen blev det julklappsutdelning och öppning av paketen.
Fick jättemycket fint och är otrorligt nöjd med allt, även om det skulle ha räckt med bara ett paket =)
Efter det så ringde jag till N och önskade honom god jul och pratade en stund.
Så blev det slapp framför tv:n en stund till och sen så åkte jag hem till min lägenhet och till katterna och myste.
 
Här kommer lite bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0