bloggtorka med desigproblem

Förlåt för dålig uppdateing, men jag känner inte för att blogga...
Eller jo det gör jag egentligen, jag känner för att skriva, skriva och berätta så mycket. Mer än bara om mitt mående och liv, om sånt som inspirerar mig, ger mig kraft och att vara flödande i skriveriet, i det jag uttrycker. Jag kan inte förklara!
Men lixom uppdatera flera inlägg om dagen, få ut mina känslor och tankar på ett såntdär poetiskt vis som många som bloggar lyckas så bra med.
Jag blir så trött, för det känns som att jag inte får till det här med att blogga särskilt bra, inte på det sätt som jag vill ha det.
Jag vill komma in i det bättre och jag tänker ge mig f*n på att göra det tids nog också. För det ger så mycket för mig att uttrycka mig i både ord och bilder...
Det största hindret just nu känner jag är blogg designen, jag får verkligen inte till bloggen som jag vill ha det, som jag skulle trivas med den och just nu för tillfället så ser den rent fördjävlig ut jag vet.
Det ända jag är något nöjd med är headern, men det meats andra ser bara rörigt ut...
Jag vill ha den snygg, enkel och ganska stilfull men att den ändå ger en känsla av mig.
 
Jag sitter hur som helst just nu och kan inte hitta sömnen, är trött och rastlös på samma gång...
Kan vara kaffet som jag drack runt 17:00 tiden som spökar och håller mig vaken i natten.
Men jag tänkte hursom helst, eftersom jag är vaken och känner mig sådär "sömnlös-kreativ" så ska jag nog göra mig ännu ett försök med designen...
 
Får se hur det går och hur långt tålamodet räcker för det, vem vet det kanske ser ännu rörigare ut efter än vad det gjorde innan ;)
Jag gör ett försök iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0