Tassimo sjuk

Inatt har våran Tassimo legat inne på djursjukan, han har under några veckor haft svårt att äta mat/tugga och pga det gått ner något läskigt i vikt, vart allmänt slö och inte vart sig själv.
Så igår hade vi en tid på Faludjursjukhus för att kolla upp det hela och dom tog prover och beslöt att han skulle läggas in med dropp hos dom just pga att han är så tunn och försvagad.
Kändes jättejobbigt att lämna ifrån sig sin lilla pälskling, men jag vet ju att han har det bra där och att han förhoppningsvis kommer att bli piggare av dropp.
Så nu väntar jag på samtal från vetrinären om provsvar, vidare instuktioner om vad som skall göras och framförallt om han får komma hem idag.
Längtar efter min lilla  "Tassimodo" <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0