Grattis på min dag

Grattis till mig själv på 26-års dagen! ;)
Har vart och blitt firad av familjen hemma hos mamma som bjöd på supergod smörgåstårta som hon gjort.
Tack mina bästa för uppvaktningen <3 <3
Älskar er!
Nu firar jag och Nicke och dricker ett mosserat vin som heter....Wait for it..... Mia!
Ska om en stund in till stan och ut o äta någonting.
Huvudet är helt "bakofram" som vanligt, förvirrad och snurrig o jag är samtidigt som detta så rastlös så jag känner att jag måste göra någonting.
Skulle bara vilja springa ifrån mig själv och gömma mig, men det går ju inte.
Jag hoppas att lugnet kan infinna sig i kropp o sinne snart, väldigt snart!
 
 
Hihi, coolt med ett Mia vin =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0