Stuff About Me!

Senaste
Låt du hörde: Morcheeba - Enjoy the ride
Film du såg: The Hunger Games
Mat du åt: Potatisbullar och kalkonkött.
Kram: Mamma
Puss: Nicke
Känslan: Nedstämdhet, oro
Bråk: Småtjaffs med syrran
Resa: Vet ej
Glädje: I helgen
Längtan: Att få vara tillfreds med sig själv och sin omgivning, vara frisk
Dröm: Att jag blev jagad i min barndomsby
Personen du träffade: (förutom Nicke) Mamma, Syrran och Monika
Person du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Mamma
Gången du var utomhus: Typ vid 16:30 idag, då jag gick hem till mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Nån vecka sen.

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Landet
Hamburgare eller pizza: Pizza
Kött eller fisk: Fisk
Hund eller katt: Både och, men katt om jag måste välja en.
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: Burger king?
Vin eller Öl: Oj, svårt val. Säger nog öl.
Charter- eller skidsemester: Charter..
Sverige eller Utlandet: Sverige.
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: INGET!
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga.
Sommar eller vinter: Sommar!
.
Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Aloevera juice
- Soya
- Buljong
- Mjölk
-Smör

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj
-Katterna
- Musik
-Kärlek/Trygghet

3 saker du inte kan äta?
-Laktos
-Gluten
-Lever

Två saker som gör dig glad
- Min familj
- Skratt

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Hmmm, svårt att bara välja en...
Säger väl bada skumbad då ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0