Misslyckad hårfärgning

Är lite besviken =S
Jag skulle ha färgat mitt hår härligt rött igen, igårkväll och använde mig av ett märke som jag inte har haft förut. "Directions" istället för "Stargazer"
Resultatet blev att färgen fäste jättedåligt, vet inte om det berode på att jag inte blekte det före eller vad.
Besviken så fick jag väl ändå acceptera det, men sen fick jag även vad jag tror är någon slags allergisk reaktion, för det började klia på hela kroppen, rinna i näsan o ögonen m.m
Så jag tog två allergitabletter för att kunna sova. Det blev bättre efter ett tag och jag fick tillslut sova.
Men nu är klådan tillbaka igen, inte lika intensiv som förut men ändå.
Så jävla trååkigt, såg ju fram emot mitt röda hår :S
Så jag lär väl beställa färg från Stargazer istället och försöka gör ett nytt försök.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0