Min önskelista inför jul...

Främst så önskar jag mig saker till mitt "väsen" så att säga, som kan få mig att växa och må bättre.
Sådant som jag tycker är viktigare än matriella ting.
Och sen så är ju jag en person som tycker att det är roligast att ge bort saker och se glädje hos andra, än att få själv.
Fast det betyder ju givetvis inte att jag gillar att få presenter och dylik själv, för det gör jag absolut och blir väldigt glad av sådant jag med, men ni fattar säkert hur jag menar =)
Jag har iaf satt ihop en liten lista här nedanför med saker som skulle vara trevliga att få, eller kanske ge bort till jul.
 
 
  • God hälsa både psykist och fysiskt, energi och ork.
  • Ett klart och öppet sinne.
  • Kärlek och värme
-------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0