Halloween funderingar

Nu är det ju inte så jättelångt kvar till halloween och syrrans årliga maskeradfest, som i år kommer att hållas här hemma hos mig då hon är mitt upp i flytt precis när det infaller.
Så jag sitter och kollar runt lite på olika saker för att få inspiration vad man ska klä ut sig till i år.
Det lutar mest åt att jag blir samma som förra året (living dead doll) fast med lite uppgraderingar och förfinigar.
Jag har här nedanför satt ihop ett litet klipp av några av ideerna som jag hittade på nätet och gillat.
Enjoy!
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Min outfit förra året
(bilden är klickbar)



Kommentarer
Eriiza

Jag skulle lätt köra på dockan som spruckit, eller tjejen
som försökt sy ihop sig själv! ;D
Underbart att klä ut sig, då kan man klä sig som man egentligen mår! =P

2012-10-24 @ 02:54:51
URL: http://eriiza.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0