Dagens Låt: Loke - Hållkäft

To You From Me With Love (not)!
 
 
Hör upp nu din hund ta och lyssna en stund. Jag är trött på din gnälliga röst. 
Det låter gunås, som en skrikande gås skulle byggt sig ett bo i ditt bröst.
Och på tal om ditt bröst är det knappast nån tröst att bese nå:t så inskjunket klent. 
Och om det nu går gör nåt åt ditt hår! Trots att det nog är försent.

Du är sjuklig och ful och din tunga är gul. Du är fåfäng och korkad och dum.
Smutsiga svin, impotenta kretin. Måtte gudarna göra dig stum. 
För trots du är sjuk har du något slags bruk av din vanskapta tunga och hals.
Men jag uppmanar dig; Skäms och tig! Och lyssna på vad dig befalls. 

Håll Käft!

Och snälla lita på mig, om man jämför med dig är det mysigt med tarmvred och pest. 
Och din vidriga fru hon är fläskig för sju med en bakdel bastant för en häst. 
Jag har träffat din far. Det var nåt av en karl. Han berätta att sorgen var tung. 
Sedan du blivit till, du får tro´t om du vill, skar han av sig sin Niklas och pung. 

Jag har träffat din mor i en hage i fjor. Hon talade mindre än du. 
Det var nog lika bra för det enda hon sa var ett rungande, råmande Mu!
Du har smuts i din själ din förbannade träl. Dina ungar är onda små troll. 
Du är fuktig och grå. Luktar illa som få. Så lyssna på våran paroll. 

Håll Käft!

Gå och dränk dig i ån, ditt patetiska fån, så gör du oss alla en tjänst. 
Att få finna dig röd, föruttnad och död skulle göra din enda förtjänst. 
Dina spöklika ben sätter hästar i sken du din spya av människokött. 
Din läskiga lukt skrämmer barn, fäller frukt och din mandom är vissen och trött. 

Sjåare, slas. Idioitiska as!
Hustomte, lögnare, dräng!
Du är flåsande fet. Råtta och get!
Smutsfilosof. Svältkatastrof!
Pesthärd! Inget värd!
Aska och sot! Idiot!
Gift i brunnen! Ättika i munnen!
Snus och träck och nageltrång och hela världens undergång!

Håll Käft!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0