Onsdags bestyr

Laddat fyra maskiner med tvätt, så nu är tvättbergen i regel upplösta... Skönt.
Nu dricks en kopp te framför datorn och ute faller mörkret redan på.
Trist, nu är den mörka årstiden här på allvar =S
 
Halloweenhelgen som var blev väldigt lyckad även om jag var lite off precis innan festligheterna började, men det gick över, hade kul och som grädde på moset (varför man nu säger så?) så vann jag andra pris för bästa utklädnad på engelska pubben i deras maskeradtävling senare på kvällen.
Blev jätteglad och överraskad =D
Priset var en 2 rätters meny för två på Golden Palce (dom serverar Kinainspirerad mat typ) 
så jag och N ska iväg och äta där någon dag, trevligt!
Var evigheter sen jag gick på restaurang sist.
 
Nu skall jag fortsätta loda framför datorn, see ya!
 
Lite av inredningen jag gjorde till festen
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0