Jobbigt...

Min högsta önskan är att bli av med den här jävla konstiga värken som sitter i mitt vänstra bröst o strålar ur i arm och skulderblad!
Som jag ju dragits med till o från i flera år nu men blir bara värre med åren känns det som.
Det tär på mig och är så sjukt obehagligt då det känns som att det sitter i hjärttrakten...
 
Att jag ska få må bra, slippa känna tunghetskänslan i kropp och sinne varje dag.
Slippa känna gråten i halsen och tänka massa tankar  (katastroftankar) som får mig att bli helt förtvivlad.
Känner mig rädd och hjälplös och ångesten trycker på....
Rädd för mina känslor och att kunna prata om dem.
Jag vill känna mig till freds med mig själv och kunna vara i nuet, våga leva!!!
Jag är rädd...
Rädd för att känna mig så här förvirrad och hjälplös, att ha sånna här overklighetskänslor o ibland varken veta ut eller in...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0