Vinter igen...

Igår låg man och stekte i solen och idag vräker snön ner.
Härliga vårväder eller?
Nä ucsh, snön kunde vi väl ha fått slippa när det var så skönt med sol och plusgrader.
Men, men det är blötsnö iaf tack och lov så då försvinner den snabbt.
Vaknade vid 5 imorse och kunde inte somna om, låg bara vred och vände mig så jag gick ut med viggo en sväng på gården så att han fick rasta av sig lite.
Gick sen och la mig igen, men kunde inte somna om förens vid 09.00.

Nu sitter jag och trycker i mig en sen frukost och kollar in pappas hemsida om huset (han ska ju försöka sälja det) som jag satt och fixade med igår och nu är jag ganska nöjd med den, så får se om jag ska finslipa den lite mer sen eller om jag ska nöja mig.
Vi får se.

Nu får ni ha en trevlig dag allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0