Hej

Hej!

Idag drar årets Falukalas igång igen här i staden.
Nån som ska dit?
Vädret blir ju inte så kul för de som ska köra/åka cruisingen som äger rum ikväll, men det kanske klarnar upp.
Inatt var lite jobbig då jag hade grym ledvärk (väderkänslig) så jag somnade sent, men nu sitter jag med en kopp te och försöker bli något så när männsklig igen.
Har haft coola drömmar som jag ville veta mer av.
bl.a så drömmde jag att jag födde barn, det var så värkligt för jag kände smärtan som om det vore på riktigt...
Sen så har jag vart i en annan dimension också i min andra dröm, minns inte så jättemycket, mest att det var fränt.

Jaha, vad annars då?
Hmm.... Var på myrorna igår och hittade en bok av min favoritförfattare Torey Hayden som jag fyndade för 5:-!!!
Blev glad, för har haft lite svårt att få tag i hennes böcker, så det gjorde min dag lite.
Sen så har jag köpt hem färg och penslar också, så att jag kan börja ta upp mitt målande igen.
Har ju eventuellt lite på gång angående det, sen så är det som en slags terapi och bearbetning för mig att måla, som en form mediatation fast ändå inte ;)


Kommentarer
Dom kallar mig Yngve

Tips: samtliga av hennes böcker hittas på bokus.com, 34 kr per pocket :)

2012-06-03 @ 23:26:55
URL: http://antipod.blogg.se/
Mia

Dom kallar mig Yngve: Ja, jag såg det för några dagar sen faktist. Så jag har beställt ett par av dom nu. Men tack för tipset <3 <3

2012-06-04 @ 15:07:11
URL: http://welcometotheasylum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0