Bloppis Del 2

Objekt 1


Lila miniväska med vita ränder och Mimmi Mus på.
(Ny/oanvänd)
Pris: 30:-


Objekt 2


Set med 100ml shower gel och 100 ml bodylotion
I doften Ginger lilly från Midnight, just bathe.
(Nytt/oanvänt)
Pris: 25:-

Objekt 3


Set med 100ml shower gel och 100 ml bodylotion
I doften Mulberry från Midnight, just bathe.
(Nytt/oanvänt)
Pris: 25:-


Objekt 4


Neonrosa solglasögon
(nya/oanvända)
pris: 30:-


Objekt 5

Liten och praktisk bok om huskurer, en steg för steg guide.
Ur bokserien "i ett nötskal" från förlaget Valentin.
Pris: 25.-


Objekt 6


Söt "korsett" med byglar på baksidan, från Kappahl
Stl. 36
pris 30:-



Objekt 7
Tuff, svart "jacka" i bomull med snedragkedja.
Stl. 36
Pris: 40:-


Objekt 8


Ljusgult linne i bomull med svarta mönster på.
Stl. 36
Pris: 25:-


Objekt 9




Set till barn med en Bamse dörrskylt och
två monchichi klippdockor med tillhörande kläder, från Kärnan
(Nytt/oanvänt)
Pris: 20:-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0