plööö

Funderar på att gå o käka något igen, åt ju bara "middag" för sissodär 3 timmar sen.
Så det är ju inte ett dugg konstigt att jag är hungrig igen ;)
Sen ska jag nog ta mig en varm dusch, kolla på tv, gå och ta min medicin och sen sussilussa (om jag kan) har kännt mig så kreativ idag och vill göra något hela tiden (helst skriva, som ni kanske ha märkt här bloggen) så får se om huvudet kan lugna ner sig så sömnen får plats, men det ska väl gå det också till slut.
Ja, om ni inte redan har listat ut det så har jag åkt ifrån Falun en stund.
Är på vilohemmet Lumsheden igen och mår som en prins (?) typ.

Gott to gå now, magen ropar mat!

By!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0