Hippodromiq Lala Land

Hej bloggen!

Idag har jag vart på besök på mitt eget psykotiska tivoli.
Först tog jag mig en svängom i kärlekstunneln, det var mysigt.
Men jag höll mest till i bergochdalbana hela dagen.  Det gick uppppp och det gick neeeer, uppp och neeer and so on.
Jag tog mig en liten snabb tripp i i lustiga huset också efter den långa bergochdalbane färden, det var snurrigt.
Kollade även in mig själv i alla knasiga speglar och visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
Till sist så vann jag på lotteriet och jag blev lite gladare....

Hejdå bloggen!

P.S Jag är på rymmen med cirkusen som kom till stan idag, men säg inget till nån för jag vill vara ifred från all uppmärksamhet, föressten så tänker jag mest ligga och jäsa med elefenaterna hela dagarna så det blir nog inte så mycket ståhej, men man vet ju aldrig ;) D.S




Kommentarer
Nicki

Va fan har du petat i dig =P

2012-01-14 @ 07:16:46
Badkidney

Hihi, im clean as a newborn baby. Hög på livet möjligtvis.

2012-01-14 @ 12:11:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0