2012 (som titeln på den där filmen)

Såå tråkigt när jag inte har nån dator/internet att blogga ifrån.
I don't like to blogga från min mobil för det blir så fult o inga bilder kan jag lägga upp då heller, men hey det är bättre än ingenting...
Så var det 2012 då.
Nyårsafton var fin och mysig som helst, förutom att min mormors man gick bort där på förrmiddagen o sånt är aldrig kul.
Men nu slipper han ha ont o plågas mer och han fick förhoppningsvis se alla fina nyårs fyrverkerier uppifrån istället, från himlen.
Men du kommer vara saknad av många och det gör ont...
Så förutom det så blev starten på det nya året fint.
Jag hoppas att 2012 blir förändringens år, till det bättre.
För både mig och mina nära/kära.
Hoppas att ni allesamman fick ett fint avslut och en bra start.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0