Upp och Ned, Ned och Upp

Uppdatering från en sjukling här.
Eller jag tror iaf att jag håller på att bli dålig.
Hade jättevärk i kroppen igårkväll och frös massa, snuvig och hostig.
Idag har jag haft jätteont i huvudet, små ont i halsen och vart hänging, så det är nått på g verkar det som.
Det går upp och ner och just nu känner jag mig lite piggare, men jag hoppas att det kan bryta ut helt nu istället för att bara ligga på ytano lura så att man känner sig småsjuk mest hela tiden...
Jag har tagit mig en Irish coffee också för halsen och så bedövar det övriga kroppen lite ;)
Whiskey är bra grejjer.
Jag planerar att göra lite vegetarisk sushi ikväll och bjuda pappa på om jag inte blir sämre och strax ska jag nog baka en kladdkaka medans jag har energi kvar.
Är sjukt rastlös för tillfället.
Pappas har åkt en sväng till Sandviken så tänkte "överraska" honom med kladdkaka när han kommer hem.

Hej Svejs!



Lite schleten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0