Smart kille ?

Okej, läste nyss ett inlägg på Nemo Hedéns (kungarna-av-Tylesand-Nemo) blogg och blev lite småchockad och arg.
Han är tydligen i Thailand och går på nån slags barskola och "lever livet".
Tydligen så hade en av deras instruktörer på skolan berättat att det finns nån såkallad "Förbjuden sex-show" som är olaglig och grejer, att det som sker där är typ det mest förbjudna och bizarra man kan tänka sig osv.
Hur som helst så blev dom nyfikna på det där och drog dit....
Ja vad ska man säga!
Jvla idioti!
Stödja sånt där, där sexindustrin har de värsta tänkbara förhållandena.
När det dessutom är djur inblandade och sedan bli "underhållen" av det.
Fy fan Nemo och ni alla andra!
Och sen så är han ju så "smart" så att han skriver om allt på sin blogg!
Ni kan ju kolla in inlägget själva här och se vad ni tycker.
Jag misstänker att detta inlägg komer att tas bort eftersom det är ganska opassande att en "känd" människa skriver om sånt här
Bläää!

Utdrag från inlägget:

 

"Och väl på plats var allt uppbyggt typ som en cirkus. I en hemlig liten gränd. Allt var mörkt och läskigt. Vakter överallt och allt kändes väldigt allvarligt. Man blev visiterad när man gick in. Mystisk musik. Skylt på väggen – 20.000 kr böter om man hade kamera eller mobil med sig in… Haha. Så jävla sjukt.
Väl inne när man tagit sin plats så slängde jag i mig några kalla för att lugna ner mig. Så gjorde typ alla för jag ska erkänna för er – stämningen var ganska uptight. Folk var nervösa, spända, smårädda men ändå på något sätt exalterade typ.
Så började det. Och det var så sjukt. Och det är så svårt att beskriva med ord. Men det var liksom… Tänk er det värsta ni sett in real life och på internet – fast live. Det var sex, kiss, bajs, deformerade människor, lite tortyr typ, djur ur vaginor, bowling med penisar, orkester som spelade med penisar, ladyboys… alltså. INGET uteblev. ALLT hände. Jag ska erkänna… Jag och många därtill vände på huvudet många gånger. Det blev liksom för mkt. Men ja, man ska väl ha upplevt allt här i livet så jag ångrar väl inget… Antar jag… Haha. "
Och väl på plats var allt uppbyggt typ som en cirkus. I en hemlig liten gränd. Allt var mörkt och läskigt. Vakter överallt och allt kändes väldigt allvarligt. Man blev visiterad när man gick in. Mystisk musik. Skylt på väggen – 20.000 kr böter om man hade kamera eller mobil med sig in… Haha. Så jävla sjukt.
Väl inne när man tagit sin plats så slängde jag i mig några kalla för att lugna ner mig. Så gjorde typ alla för jag ska erkänna för er – stämningen var ganska uptight. Folk var nervösa, spända, smårädda men ändå på något sätt exalterade typ.
Så började det. Och det var så sjukt. Och det är så svårt att beskriva med ord. Men det var liksom… Tänk er det värsta ni sett in real life och på internet – fast live. Det var sex, kiss, bajs, deformerade människor, lite tortyr typ, djur ur vaginor, bowling med penisar, orkester som spelade med penisar, ladyboys…
Alltså. INGET uteblev. ALLT hände. Jag ska erkänna…
Jag och många därtill vände på huvudet många gånger. Det blev liksom för mkt. Men ja, man ska väl ha upplevt allt här i livet så jag ångrar väl inget… Antar jag… Haha. "



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0