Filmtips!

Tänkte att jag skulle rekommendera en film som jag tycker är sevärd.
Det är den ganska nya Svenska filmen "Försvunnen" med Sofi Ledarp, Kjell Bergqvist och
Björn Kjellman i rollerna.
En fruktansvärt spännande nagelbitarare.
Jag hade panik genom hela filmen, för jag lever mig in så otroligt mycket i sånna här filmer där folk blir jagade.
Måste säga att Bergqvist spelar en ganska annorlunda roll ämot vad han brukar göra,
säger inte mer än så.
Resten får ni ta reda på själva ;)

Se den!


--------------------------------
Den får 4 av 5 Njurar av mig
------------------------------------



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0