Daller i Fettet, Köp Det På Focus.

Vad gör man bäst på Fet-Tisdagen?
Man fettar till det lite sålklart ;)
Jag och N var in en sväng på Focus konditoreit och köpte årets första semlor idag.
Dem ska vi mumsa på senare ikväll.
Tänkte först att jag skulle prova en sån där saffrans semla, men vi valde två traditionella till slut ändå.
Söta Anna Jobbar ju där, så det var kul och se henne "in action" så att säga =)
Dom hade givetvis haft fullt upp en dag som denna, kön hade ringlat sig ända in på fikaavdelningen berättde hon.
Men när vi gled in på konditoriet så var det ganska lugnt.
Ca 5000-6000 semlor hade de sålt under hela dagen bara där på Focus, så det lär ju ha vart en massa bakande runt om på konditorerna i Sverige idag.
Tänk om man hade vart "upphovsmannen" bakom Semlan, då hade man vart rik en dag som denna ;)

Puss på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0