Dagens....

Dagens låt: VNV Nation - Nova (Shine your light on me)
Dagens dusch: Inte än.
Dagens frisyr: "Morgonruffs" i toffs med ett slarvig hårband.
Dagens smink: Nope, nude.
Dagens händelse: Druckit te, ätit en avacado, konvercerat med N, gosat katt, städat lite, dålig i magen och lyssnat musik.
Dagens planer: Ingen aning. Jag är sugen på vin men har inget. Ska väl försöka slänga ihop nått ätbart av det vi har och sen kanske gå till affären och köpa skithuspapper. Glo på nån serie/film
Dagens vill ha: Vin och typ sushi eller tacos.
Dagens saknad: Energi och ork, pengar.
Dagens drog: Hmm... kaffe eller te får jag väl säga på den frågan.
Dagens tråkigaste: Nästan tomt kylskåp och att jag gick upp från sängen så sent.
Dagens finaste: Nicke <3 och våra katter.
Dagens måste: Gå till affären för det där med skithuspapper *vill inte*
Dagens dricka: Tranbärs dricka.
Dagens köp: Ingenting so far.
Dagens mat : Avacado och vindruvor är det jag har ätit hitills.
Dagens sjuka: Dålig i magen.
Dagens kärlek: En snygg soffa i Goth/vampyrstil som N visade mig nyss <3
Dagens mående: Gått från trött/seg till rastlös samtidigt som jag inte har lust till så mycket (it´s a weird fealing)
Lånade "grejjen" från **JhnaSugarfucks blogg**

Dagens låt: VNV Nation - Nova (Shine your light on me)

Dagens dusch: Inte än.

Dagens frisyr: "Morgonruffs" i toffs med ett slarvig hårband.

Dagens smink: Nope, nude.

Dagens händelse: Druckit te, ätit en avacado, konvercerat med N, gosat katt, städat lite, dålig i magen och lyssnat musik.

Dagens planer: Ingen aning. Jag är sugen på vin men har inget. Ska väl försöka slänga ihop nått ätbart av det vi har och sen kanske gå till affären och köpa skithuspapper. Glo på nån serie/film

Dagens vill ha: Vin och typ sushi eller tacos.

Dagens saknad: Energi och ork, pengar.

Dagens drog: Hmm... kaffe eller te får jag väl säga på den frågan.

Dagens tråkigaste: Ett nästan tomt kylskåp och att jag gick upp från sängen så sent.

Dagens finaste: N <3 och våra katter.

Dagens måste: Gå till affären för det där med skithuspapper *vill inte*

Dagens dricka: Tranbärs dricka.

Dagens köp: Ingenting so far.

Dagens mat : Avacado och vindruvor är det jag har ätit hitills.

Dagens sjuka: Dålig i magen.

Dagens kärlek: En snygg soffa i Goth/vampyrstil som N visade mig nyss <3

Dagens mående: Gått från trött/seg till rastlös samtidigt som jag inte har lust till så mycket (it´s a weird fealing)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0