Åh Aj Aj Aj Aj Buff!

Här sitter jag och har tok ont i mina urinvägsproblem/njurarna som vanligt
(därav namnet på denna blogg)
Vi firara nog 5 års jubileum snart skulle jag tro, eller är det kanske mer än så!!!
Än´t dä det ena så ä´rä det andra lixom :S
Men ute så lyser solen idag igen och det är plusgrader iaf.
Hoppas Hoppas att våren börjat komma.
Det är dock väldigt blåsigt, annars så hade det vart superduper väder.
Är ensam hos N nu för han åkte till Värnamo idag och jag ska ta hand om katterna här, eftersom det pågår rennovering hemma hos mig.
Jag tar dock med mig pälsbollarna på Måndag och åker hem till pappa igen och provar om det funkar att vara där, trotts att han redan har en katt.
Så vi får se hur det går...
Ska gå och kolla om jag kan får tag i en tvättid nu och sen får vi se hur dagen utvecklar sig.

Tjoo allesamman!


Bild från våren förra året


Kommentarer
Gunnel S F

Men fy ändå, har du besvärligt med det också. Vad får du för hjälp för det då? Stackars du vad drabbad du är! kram Gunnel

2012-02-25 @ 21:23:34
URL: http://www.tantgochlivet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0