Hissen VS Dissen

Nya Funlight Green

Jag har tidigare hatat ALLT som har med funlight att göra, då den innehåller Aspartam = gift
Och jag gav den öknamnet "cancersaft".
Men idag när jag var på affären så fick jag se något som fick hopp att sprida sig i mig.
Nämligen nya Fun light Green sortimentet.
Inehåller naturliga aromer, Naturliga färger, utan kalorier och sötat med stevia.
Den finns i 3 olika smaker:
-Blackberry/Blueberry
-Rasberry Pomegranate
- Strawberry Marula
Jag köpte Rasberry Pomegranate och den var väldigt god.
Så Fun light Green sortimentet tilldelas veckans Hiss!
Och till Fun Light företaget säger jag:
Bra där!
Dissa erat aspartam sortiment helt och tillsätt Stevia till alla era safter nu ist!



Aprilväder

Sol och plusgrader, snö och minus, hagel, regn och blåst.
Allt under en och samma vecka eller under samma dag tom.
Aprilvädret får veckans diss bara för att det är så schizofrent.






Kommentarer
Cattis

ahh det är en mäktiga känsla när man inser texten i en låt, som om det var en själv dem sjöng om.



kanske just därför man får som favoritlåt, att det är nån mening med allt.

2012-04-21 @ 15:39:59
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Madde

Det är jättegott att göra isglass på den saften med :)

2012-04-25 @ 18:02:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0