Bazooka

13:13 visar klockan när jag sneglar på den.
Konstigt att siffrorna nästan alltid ska stå lika när jag kollar klockan, Kanske betyder det något.
En slags påminnelse av nått slag tror jag, men om vad behåller jag för mig själv...
Hemligheter som inte ni får veta ;P
Vaknade med snurr i hjärnan idag och ville bara dra täcket över huvudet, men jag gick upp ändå.
Har läkartid på Vc idag som jag inte får missa, så nu dricker jag en kopp te med ruffsigt hår och ska om ett tag pallra mig iväg till mötet.
Det ser ut att vara en gråmulen dag ute, ungefär så som jag känner mig.
Men kanske tittar solen fram en sväng på både himmlen och i mitt sinne senare idag.
Det hoppas jag på.

See ya!





Kommentarer
Gunnel S F

Jo, jag tror också att man ska få en påminnelse om något ... jag höll på och vaknade exakt kl. 04.00 en lång period och för mig blev det en hälsning från min mamma, som dog kl. 04.00 . Men det kan säkert vara olik mellan oss... Sen måste jag bara få säga att jag är så nöjd med att bli "gammal" ... men på en punkt är jag lite avis...att ni unga kan ha mössa på er och se så fräscha ut!!! Jättefin är du på kortet! kramar <3<3<3

2012-04-27 @ 07:52:06
URL: http://www.tantgochlivet.blogspo


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0