Veckans Hiss och Diss



-"Idol" Andreas Larsson-

Varför i h*lvete söker man till idol om man inte tror på sig själv, inte har ens en uns av självförtroende ???
Denna kille sökte även till idol ett annat år och var då ännu mer osäker men gick ändå vidare till slutaudition, fast hoppade av innan han ens hade sjungit över huvudtaget där.
Detta år klarade han av efter en del tveksamheter  att sjunga i slutaudition och även när dom skulle sjunga i grupp, sen gav han upp (haha det rimmade).
Han sjunger ju bra och han fick en chans av juryn men under hela den tiden man fick se honom i idol så verkade han så himla off.
Jag tycker att juryn kunde ha gett chansen till någon annan istället, eller han borde rättare sagt ha känt från början att han inte skulle klara av detta (igen) och på så sett gett någon annan sin plats.
Bra att han hoppade av innan själva live programmen börjar iaf
(om han nu skulle ha gått vidare så långt)
Solklart veckans diss.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------



-Snygga gummistövlar-


Det finns så himla mycket snygga, piffiga, häftiga och mysiga gummistövlar överallt nu har jag sett.
Jag har själv införskaffat mig ett par vita med olikfärgad text på, som ser ut lite som graffiti typ el liknande.
Och dom var inte så dyra heller.
149:- på ÖoB
När gummistövlar är så snygga som dom är nu för tiden så behöver man ju inte bara ha dom när det regnar, varför inte ha dom på sig hela tiden ;)




Kommentarer
N.T

Ja, minst sagt pinsamt kan jag tycka.

2011-09-23 @ 17:22:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0