Uppe med tuppen!

Heeey!

Idag så klev jag upp ur sängen redan 08:00!
Skulle iväg på möte en snabbis så jag fick lov, men det känns bra att vara uppe i god tid =)
Jag är dock kass i magen, misstänker att det är pga att jag köpte mig en "emmi kaffe" på Ica och drack på tom mage på hemvägen.
Är ju lite smått känslig sådär för kaffe, men det var gott iaf och vad gör man inte för att "piggna" till lite.
Håller just nu för tillfället på att damma och dona lite här i N:s lägenhet, man lär ju passa på medans man har energi, ska strax försöka få i mig lite frulle också.
Har funderingar på att gå ut på krogen och ta en öl i helgen faktist, längesen man var på krogen känns det som och jag känner mig lite smått sugen.
Så får se, beror på om jag får in pengar på kontot idag och om N piggnar i från sin förkylning, annars så får jag väl hitta nån annan att tvångs-ta-med på krogen, fast det flesta gör nog det frivilligt skulle jag tro ;)

Ha en finfin dag everyone!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0