Svar på kommentar

Till N.T:
Den här bloggen har jag för att skriva om mitt mående och min vardag, det är det den främst handlar om och det kommer den fortsätta att göra.
Det finns dessutom jättemånga inlägg i denna blogg som handlar om annat om du går igenom dom.
Och om du tycker att det är deprimerande att läsa om hur jag mår, så tycker iaf jag att du kanske inte borde fortsätta läsa isåfall..
Men visst jag kan hålla med om att det kanske blir lite mycket "prat" om mitt dåliga mående ibland, men det är mest för att jag tycker att det är skönt att skriva av mig om det och jag skriver det på bloggen för att nå ut till andra som kanske mår lika och är i samma situation och känner igen sig.
För det kan faktist vara skönt att veta att man inte är ensam om saker och ting.

MVH//Mia


Kommentarer
You big sistha :p

<3

2011-10-30 @ 13:34:46
URL: http://cahtrinea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0