Måndag

Mobilbloggar detta inlägg, så det blir kanske inte så snyggt med dåliga radbyten m.m. What so ever så har jag haft en slappdag och känt mig väldigt känslosam, känns som att jag bara skulle behöva gråta lite, får väl slänga igång nån sorglig film el så. På tal om film föresten, igår såg jag den nya svenska filmen ''kronjuvelerna'' med bland andra Björn gustavsson och bill skarsgård i rollerna. Bästa filmen på länge måste jag säga. Kan rekommendera den starkt! Nu ska jag tända lite väldoftande partylight ljus och vänta in Det okända på tv. Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0