Remember Remember, The Fifth Of November!

Hej Hopp!
Nu sitter  jag här utklädd till en slags goth puppet (docka) av något slag och väntar på att gå iväg på maskeradfest. Ska bli så kul och jag är väldigt nöjd med min kostym.
Jag har svarta linser och dom skaver dock, men det får man stå ut med.
För en gångs skull är jag j*vligt taggat och på riktigt bra humör för jag har längtat efter detta och Halloween är ju min favorit "högtid".

Så nu köör vi!

Glaad Alla Helgons Dag på er!

Och hörrni glöm inte att:
Remember Remember, the fifth of November! ;)




Kommentarer
Jack-of-All-Trades

Oh, how adoreable! Ser att du lånat lite inslag från Ichi the Killer. Nice touch!

and I do remember 'tis the fifth of November. Goes to show that Guy Fawkes lives in all of us!

Happy All Saints Day // Jack in the box

2011-11-05 @ 23:57:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0