Onsdags anda

Hemkommen (eller jag är hos N) från ännu ett möte med "depression-gruppen", skönt och jobbigt på samma gång.
Jag känner mig så djävulskt ensam varje dag, men när jag kommer dit så känns det bättre.
Jag har nu förstått att även om man vet om att det finns fler än en själv så mår dåligt, så är det så mycket annorlunda och bättre att verkligen få höra det från personer i sig, direkt lixom och möta en del utav dem..
Funderar på om jag ska försöka ta mig att städa här hos N och "jul-fixa", har redan börjat där hemma i min lägenhet för jag kunde inte vänta längre ;)
Fast julgardiner, julstjärnor och adventsstakar har jag väntat lite med..
Ikväll är det party-light visning julspecial hemma hos mamma och det ser jag fram emot, ska unna mig några ljus med julinspirerande doft hade jag tänkt.
Massa myys och Syrrans goda fika <3

Undra när snön har tänkt att komma föresten?
Hmm.. svår fråga, för ute är det bara grått och regningt och plusgrader fortf.
Fast det kan ju iof ändra sig snabbt.
Jag tänker gissa.
Nån gång mellan den 10-20 December tror jag att den kommer droppa ner.
När tror ni den kommer?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0