Kylslagen fukt

Mobilblogg här igen. Jag har precis hämtat upp tvätten från tvättstugan. Efter att det har vart milt ute i ett par dagar så kände jag nu att det börjat bli lite kylskaget, typ snö i luften. Men den får vi hoppas på att den är långt borta änn. Igår började jag i ''depressions grupp'' var jätte nervös. Det var enormt skönt efteråt och både jobbigt men effektivt. Skönt att andra som vet hur det känns. Vi fick också med oss en självhjälpsbok som var väldigt intressant o bra. Vi ska träffas i gruppen 10 gånger. Tror o hoppas detta blir bra :-)... Nu ska jag gå och vika tvätt. Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0