30:e november

Blä! Hade jättesvårt att somna inatt o när jag väl gjorde det så sov jag tungt o har inte ens vaknat av alarmet på mobilen, vilket resulterade i att jag försov mig o missade depressiongruppen idag.
Fan också!
Nu sitter jag iaf här i köket o väntar på att min mat ska bli klar (jag lagar mat! Wow, framsteg)
auborgine röra och viltmästar skav i lite taco stil blir det.
Sen ska jag ta mig hem till N en sväng..
För övrigt så funderar jag på om inte dagens datum (30:e november) inte betyder något speciellt?
Har för mig att det är typ nått "historiskt datum" el liknande.
Nån som vet?
Får ta o kolla upp det.
Over and out!


Kommentarer
Jack-of-All-Trades

Du har rätt. Det är ett historiskt datum, Karl XII dog idag. Fast 1718. 1835 föddes Samuel Clemens, mer känd som Mark Twain. Det hände massa mer de olika åren, men dessa två tycker jag är mest notervärda. Till next time//Jackie

2011-11-30 @ 15:57:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0