Xcide Urban och Jungel

Nja säger jag..
Provade precis dessa för första gången.
Ingen höjdare, dem föll iaf inte mig i smaken.
Jag är iof inte så förtjust i Xcider överhuvudtaget, men jag trodde att dessa skulle var godare iaf.
Fast jag fick för mig att det  var cube och inte xcider, men ack så fel jag hade..
Jungel var iaf godast av de två.
Xcide Jungel



Smak:
Söt, fruktig smak med tydlig karaktär av passionsfrukt, inslag av chilipeppar.
Alkohol: 4,5%
Tips: Serveras välkyld, gärna med isbitar i.

Betyg: 3 av 5 njurar


-----------------------------------------------------------------------------
Xcide Urban



Smak:
Mycket söt, bärig smak med tydlig karaktär av svarta vinbär, inslag av mynta och nässlor.
Alkohol: 4,5%
TipsServeras välkyld, gärna med isbitar i.

Betyg: 2 av 5 njurar








Kommentarer
Cattis

Vilken DÅKLIG smak du har syrran :p okey den rosa är ÄCKLIG; men herregud den gula är fan den godaste cidern som funnits!!



på tal om alkohol, så tänkte jag på bolaget så tänkte jag på ditt pass, har du skaffat nytt? läste någonstans, minns ej vart, tror det vara aftonbladet att har man ett långt gånget pass (som du har) och ändå anväder det så kan man få böter om dem kommer på en....uppemot 700 kr!!



ett pass/id kostar 450 kr...kanske borde börja fixa det Mia? menar för ditt egna bästa! och du HAR råd om du bortser från annat, du får prioritera! det är VIKTIGT! kanske inte kul med en räking på 700 kr? o lite pinsamt om man blir påkommen kan jag tycka!



så do it! ^^

2011-05-31 @ 18:58:49
URL: http://cahtrinea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0