Röda Nyanser

Just nu sitter jag med stargazers hot red färgning i håret, tänkte färga i det lite med en annan nyans då färgen innan (rich wine) inte blev som jag ville och sen har den tvättats ur väldigt fort.
Ska sen tillsätta svart i underhåret igen också.
Får se om jag blir nöjd, men det tror jag =).


Imorgon så ska jag följa med mamma till en "hund pratare" med Viggo.
Det är typ som en hund psykolog som kan läsa av och känna hur hunden mår m.m
Det ska bli väldigt intressant att se vad hon får fram för något.
Viggo är ju väldigt dålig, förutom sina sköldkörtel problem så har han börjat halta väldigt mycket på sistone och är svullen i benet utan att vi vet varför, så vi hoppas att han kan "berätta" lite vad som är fel och så då.
Nu ska jag lira World Of Warcraft medans hårfärgen verkar.
Vi hörs imorrn.

Bye!




Kommentarer
' eemmaaj ' Saveu ♥

så fint med rött hår :D följer dig nu btw! kram

2011-05-26 @ 20:51:56
URL: http://saveu.blogg.se/
Jack-of-All-Trades

Först: ta din tid och fundera på vad och var du vill ha din tatuering.

Andra: ledsen att jag inte hört av mig när du mått dåligt, stötte på lite småhinder själv. Ingen anledning men ändå.

Tredje: färgen blir ju kalas.

Fjärde och sista: hoppas ni får reda på vad som besvärar lilla Viggo.

Take care and give my love to all your family// J

2011-05-27 @ 14:54:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0