F*tt J*vla Dag!

Åh herre min get vikken konstig dag det har vart hitills!
Det började med att jag vaknade kl 04:00 och kunde inte somna om, vilket iof var lite bra för då kom jag upp tidigt...
Lite väl tidigt dock.
Kunde inte sova mest pga att jag hade så ont av mina urinvägs problem som kommer och går och alltid blir värre innan jag får min "period" men också för jag kände mig orolig och nedstämd.
Gick upp och kollade mig i spegeln och insåg att jag fått en sån där enorm acne invasion i fejjan igen
(kunde ju inte komma lägligare) "prickig-äcklig-jävla-korv-face" så då vart jag på ännu sämre humör brudig som man är.
Sen fram emot 12- 13 tiden började jag även få ont ut i ena njuren (brukar inte få det annars i samband med uvi problemen) så då blev jag lite orolig, men tänkte att så länge jag inte har feber är det väl lugnt.
Sen mitt upp i all värk och så, så fick jag lov att åka in till stan för att jag (trodde jag iaf) hade en tid vid psyk, men nej då, det visade ju sig att jag var ute helt fel dag och att det inte är förens imorgon..
Tack gud, verkligen tack!
Grining, svettig och allmänt äcklig gick jag hem till Nicke där jag nu sitter med en mage som knorrar för att den är hungrig och dricker nässelte som är SÅÅÅ GOTT *Not*
Men det gör gott iaf...
Men nu ska jag sluta gnälla och försöka göra något bra av dagen som är kvar.
Bye Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0