En solig eftermiddag

Hej!
Varmt här i Falun idag igen.
35+ i solen!
Har legat ute på ballen och solat ett tag, typ 20 min och ser redan ut som en överkokt prickig korv i ansiktet XD
Har tagit en paus nu och dricker lite vatten men ska ut snart igen.
Jag är trött på att se ut som en blekfis jämt, så nu ska det jobbas på en liten bränna, så får vi se vart jag hamnar.
Var meningen att jag och Nicke skulle grilla idag, typ denna tidpunkt men vi spara det tills imorgon ist pga lite olika anledningar, men det blir nog bra.
Hoppas på lika fint väder som idag bara...
Såg föresten i vädertablån att det är risk för åska här idag.
Åska lixom! I Maj!
Haha, det har jag nog aldrig vart med om så det skulle vara lite roligt om det blev det, plus att jag tycker det är väldigt mysigt också men även lite läskigt fast på ett spännande sätt.
Det blir njutångest helt enkelt ;)

Ikväll ska jag hem till mami och se på första delfinalen av ESC, det är hennes och min tradition att se på det tillsammans så det kan man ju inte missa ;)

Nä hör ni, nu lär jag ut i solen igen medans den lyser.
Ha en superfin dag allesamman!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0