Väntar på Min Tidningsprenumeration

Jag har nyss täcknat en prenumeration av en viss tidning (inte Tidningen Nära) som jag väntar på ska dimpa ner i brevlådan.
Jag tänkte att ni skulle kunna få gissa vilken tidning det är och rätt svar får en länkning.
Ni ska få några små ledtrådar.

1. Jag har prenumererat på den en gång tidigare.

2. Det är en serietidning

3. En av mina favoritserier är med som en "sido serie" i denna tidning.

4. Det är en utav dessa tidningar som finns på denna sidan >>> HÄR <<<

So go ahead och gissa på =)




Kommentarer
Jack-of-All-Trades

Hallå i stugan. Tänkte försöka gissa här.

Chansar på Nemi och att den andra serien du gillar är Lenore.

Annars är det Hälge ^^

Och håll lite extra kolla på brevlådan de närmsta veckorna... ;P Kram!//S

2011-06-21 @ 16:58:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0