Så Är Det Bara regn Hos Mig....

Hej!


Idag har det regnat hela förmiddagen (pissväder) fast jag har legat och sovit en massa, såå skönt så.
Nu sitter jag med en kopp kaffe och några äggsmörgåsar som "frukost".
Igår hade jag och N filmkväll.
Vi såg "Inception" och "I love yo Phillip Morris" två mycket bra filmer, speciellt Inception.
Jag ska göra en recension av dem i ett annat inlägg och dela ut lite betyg tänkte jag.
Vi hyrde även en 3:e film som vi inte har sett ännu. Blir nog att kika på den ikväll.
"13" heter den iaf, med fräna Jason Statham i huvudrollen.
Så egentligen är det väl bra att det är lite sämre väder i ett par dagar, för då kan man sitta inne och kolla film med gott samvete ;)
Ikväll vid 19:00 tiden ska jag i väg på Party Light visning igen, hemma hos mamma denna gången.
Fast det är syrran som är "värdinna" för det och hennes kompis Linda som håller i visningen.
Jag har vart på Lindas tidigare visningar hemma hos syrran och kan verkligen rekommendera henne om det är någon som bor i Falun/Borlänge-området, eller där i närheten och som skulle vilja ha en egen visning för vänner/bekanta.
Ljusen och produkterna som man kan köpa är helt underbara och ljusen doftar gudomligt rent ut sagt utan att överdriva.
Vid intressen kan ni kontakta Linda genom Facebook eller via mail: [email protected]
Det ska iaf bli trevligt att gå på en visning igen.
Nu måste jag gå och värma på mitt kaffe som har hunnit blitt kallt.

See ya!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0