Mitt Hår Genom Åren

I brist på tidsfördriv så tänkte jag göra en liten sån där resumé som jag har sett att andra har gjort på sin blogg om olika frisyrer dom har haft genom åren...
Så jag apar väl efter och gör samma jag också ;)
Fast jag är lite osäker på årtalen och tidpunkterna då jag hade dessa frisyrer så jag lägger bara upp bilderna med datum på de bilderna som jag vet.






Uppsatt hår med lugg och i tofsar med dreads

------------------------------------------------------------------------------------------



Uppsatt hår med lugg (som en slags pojke)

-------------------------------------------------------------------------------



2007/2008
Långt, svart hår med lugg och rosa resp lila slingor
(de små bilderna är klickbara)

--------------------------------------------------------------------------------



Halvkort mörkt hår med uppsatt lugg

--------------------------------------------------------------------------------------------


2009/2010
Intensiv rött hår med uppsatt lugg

----------------------------------------------------------------------------------------


2010
Rött med svart i underhåret

---------------------------------------------------------------------------



2010/2011
Orange/blondt med svart och uppsatt lugg

------------------------------------------------------------------------------------------



2011
Intensivrosa med svart i underhåret

-----------------------------------------------------------------------

Thats it i guess.
Får väl se om det blir någon mer spännande ny färg/frisyr på håret i framtiden



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0