Jag vill!!!! Jag vill!!!! Jaaaag viiiill!!!!!!!

Gah, jag blir galen så att jag får gråa hår!!!!
Jag och N vill på P&L festivalen mer än något annat just nu!!!
Fittfaaan att det ska var så dyrt så att ingen av oss har har råd att gå.
Faaan!!!
och såå är alla festivalpass tydligen slutsålda såg jag nu på hemsidan =S
Det finns bara endagars biljetter kvar nu, fast det är ju bättre än ingenting juh!

Går och gräver ner mig lite nu tror jag och hoppas och satsar på att vi kommer iväg till medeltidsveckan på Gotland istället v. 32 för det är det jag vill till helst av allt över huvudtaget i sommar för nu är det f*n på tiden att vi kommer dit!!!
Jag får ju fanimej abstinent av att inte få komma till mitt vackra Gotland som känns som hemma.
"Home Sweet Home"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0